Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Transparentní prodej - skladem u nás opravu znamená skladem.
- Exkluzivní zboží - naše trička nebo hrníčky jinde nekoupíte!
- Doprava zdarma při objednávce nad 1.500 korun.
Kdy objednané zboží dostanu?
Po obdržení objednávky odesíláme balíčky se zbožím skladem nejpozději následující pracovní den (z "naší" Zásilkovny se pošta odváží dvakrát denně - po ránu a po poledni), pak už to záleží na Zásilkovně, jejích smluvních dopravcích a počasí.
Je možný osobní odběr zboží?
Zatím ne, ve skladu se vyskytujeme nepravidelně.
Proč není možné pro dopravu zvolit jinou službu než Zásilkovnu?
Zásilkovna aktuálně nabízí nejlepší podmínky (a jednu máme přímo v domě).
Proč jsou trička nabízena pouze v černé barvě?
Černá je v módě! Ale vážně: jsme teprve v začátcích. Jakmile zjistíme, o které hlášky, velikosti apod. je největší zájem, určitě do výběru zařadíme i trička v jiných barvách.
Jak se mám o tričko starat?
Perte naruby dle pokynů na etiketě (program na bavlnu, max. 30/40 °C). Pokud nechcete o nápis na tričku přijít, nepoužívejte agresivní prací prostředky (např. odstaňovače skvrn), nesušte tričko v sušičce a žehlete na rubové straně při nízké teplotě (max. 100 °C).
Můžu si objednat tričko s jiným nápisem?
Zatím ne, ale máme samozřejmě v plánu sortiment postupně obmněňovat.
Vyrábím (prodávám, nabízím...) věci, které by pro lidi z gastra mohly být také zajimavé, můžeme se domluvit na spolupráci?
Můžeme, prosím pište na info@gastroholik.cz.